Dag 38 (16 Augustus 2015): Mission Beach & Pacific Beach in San Diego

16 augustus 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg op gestaan en op tijd naar het strand. In La Jolla was het nog strakblauw, maar aangekomen op Mission Beach in San Diego, is er dikke mist. Maar de temperatuur is al heerlijk en na een uurtje is de hemel strakblauw en wordt het weer bloedheet. De opblaasband die gisteren in de supermarket gekocht is, is meteen een grote hit. Saar duikelt wel kopje onder, maar op de een of andere manier komt ze iedere keer met een stralende lach boven. Juul loopt met de kids even naar de winkeltjes en uiteraard komt madam ook met haar eigen bodyboard terug. Tja, als je je broer er zo op ziet stunten, dan wil je er zelf ook 1 met schildpadden er op. En ze is er ook meteen goed op weg! We blijven lang op het strand, zin om vandaag de zon in de zee te zien zakken. We rijden in een paar minuutjes naar Pacific Beach en zien daar de zon onder gaan. We struinen langs wat winkeltjes en kiezen een leuk restaurantje uit aan het strand. Juul eet een heerlijke Burrito, wat eigenlijk ook wel moet als je maar 20 km van de Mexicaanse grens af zit ! Saar valt op de terugweg in slaap, dus die met zout en zand en al maar meteen in bed gelegd. Wij nog even relaxen voordat we gaan slapen. Was weer een fijne dag!