Dag 41 (19 Augustus 2015): Ja Jolla Shores en laatste diner by Denny’s

19 augustus 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Het plan was vroeg naar het strand vandaag; de laatste dag lang genieten van de zon en de zee. Saar dacht daar anders over en we hebben met z’n 3en beneden zitten wachten tot ze uitgeslapen was. Toen het prinsesje ontwaakt was zijn we gauw naar het strand in La Jolla gereden waar we de hele dag hebben kunnen genieten. Juul en Cas gingen meteen snorkelen om de haaien weer te spotten, maar die waren er nu niet zo veel. Ze hebben wel een hele grote gezien, van 1,5 meter! Ik blijf het dapper vinden van Cas! Maar er waren dus niet zo veel haaien, dus ik vond het de moeite niet om te gaan kijken……goede smoes he?! Saar heeft weer veel gezwommen en lijkt gewoon al toe aan zwemles. Maar eens thuis kijken wanneer ze er uberhaupt op mag. Cas en Saar hebben vandaag echt veel samen gespeeld; deze 6 weken met elkaar was eigenlijk 1 groot feest voor ze. En ook vandaag; lekker kliederen in het zand, samen in de golven, spelen met het lange zeewier, zandsoepjes maken en uiteraard soms toch ook even ruzie maken….hoort er nou eenmaal ook bij. Na het strand zijn we naar het huis gereden; lekker allemaal onder de douche en alvast alle spullen beneden zetten zodat het inpakken morgenochtend lekker snel kan gaan. Toen naar Denny’s gereden; kids mochten kiezen waar we de laatste avond zouden eten en dus werd het deze Amerikaanse diner. Saar aan de spaghetti met broccoli en Cas aan de pizza. Wat gaan we dit toch allemaal ongelooflijk missen ! Canada, Amerika, de zon en de zee, maar ook het lekker met elkaar zijn. Het was echt super !