Dag 1 (10 Juli 2015): We zijn vertrokken!

10 juli 2015 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Donderdagmiddag nadat Cas uit school kwam, zijn we naar Lepelstraat gegaan. Nog even gezellig gegeten bij opa en oma en de Boontjes en oma kwamen ook nog even gedag zeggen. Om 18.30u samen met opa Kees naar Brussel gereden om daar een nachtje te logeren om relaxed aan de vakantie te beginnen. Beetje jammer dat opa net terug op de snelweg zat en nog even terug moest komen omdat er nog 2 tassen op de achterbank stonden ;) Na een goede nacht slapen, op tijd naar het vliegveld. Inchecken en door de douane waar we even wat stress kregen; de pasfoto van Saar op haar paspoort is van toen ze 3 maanden oud was en de douane vond het nodig om te zeggen dat dat misschien problemen in de USA op zou leveren.... De vlucht van Zavetem naar Londen ging super relaxed en ook het overstappen in Londen was meer dan prima. Zeker omdat we lekker in de executive lounge konden wachten op onze vlucht. We hebben echt een heel goede vlucht gehad; de kids hebben zich echt super goed gedragen, tv gekeken, spelletjes gedaan en gelukkig ook nog wel geslapen. En na een vlucht van 10 uur, met gemak door de douane :) en nu lekker in ons hotel in Seattle. Morgenochtend de auto ophalen en dan rijden we naar Vancouver. De volgende stap in ons avontuur!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mirjam:
    11 juli 2015
    Hoi jongens wat goed dat Jullie veiling zijn!! Super he dat je er weer bent!!! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat !! Dikke kus xx
  2. Kees:
    11 juli 2015
    Goed te lezen dat alles prima is gegaan en dat jullie veilig en relaxt zijn aangekomen. veel plezier de komende dagen en dikke kussen , mis jullie nu al!!!
    groetjes Pa