Dag 2 (11 Juli 2015): Sleepless in Seattle, Stanley Park & E.R.

11 juli 2015 - Vancouver, Canada

Na een slaaploze nacht in Seattle- lang leve de jetlag- zijn we na een ontbijt met wafels, muffins en sinaasappels, in de auto gestapt om rixhting Vancouver te rijden. De kids waren lief en wij hebben erg gelachen toen Cas zijn slaapmasker uit het vliegtuig over zijn gezicht trok en meteen in diepe slaap was! Bij de grensovergang wel een half uurtje moeten wachten, maar toen was het zover; Canada! En Canada verwelkomde ons met regendruppels.... maar gelukkig trok het gauw bij. Wat is het hier mooi! Hoe dichter we bij Vancouver waren, hoe enthousiaster we werden. Een ontzettend grote stad, maar zoveel groen en water, wauw. We waren wel echt moe en na 4 uur auto rijden, besloten we maar meteen wat actiefs te gaan doen. Fietsen gehuurd en op naar Stanley Park, het grootste stadspark van de wereld en zo ontzettend leuk! Cas op een crossfiets en Saar lekker achterop bij papa, al wilde ze het liefst zelf fietsen op een roze fiets....  Af en toe wel wat miezerregen, maar zoveel moois te zien dat het niet uitmaakte en de temperatuur was fijn. De grote Red Wood bomen, totempalen, reuze paddenstoelen, wasberen, ganzen en eekhoorns. De kids voor het eerst een hotdog gegeten. Kortom, een heerlijke middag! Aan het eind van de dag richting ons hotel en al gauw richting ziekenhuis. Cas had last van een ontsteking die erger werd en alle dokters en klinieken waren al dicht, en zo zaten we ineens op de ER in Richmond. Gelukkig ook hard kunnen lachen om het ziekenhuisschortje van Cas en antibiotica gekregen na een onderzoek van een lieve dokter. En toen waren de kindjes volledig uitgeput... heerlijk slapen!

Nu klaar voor onze derde dag; net ontbeten en zometeen met de skytrain terug de stad in. Naar het aquarium in Stanley Park en kijken wat de dag ons verder nog zal brengen. We genieten in ieder geval!

1. Wendy:
    12 juli 2015
    Het ziet er geweldig uit! Lekker genieten en beterschap voor Cas! Dikke kus!
  2. Barbara:
    13 juli 2015
    Wow! Wat een reis nu al! Ziet er super uit. Leuk om jullie verhalen te lezen. Hoop dat Cas snel zal opknappen. Geniet
  3. Martine:
    13 juli 2015
    Super om zo over jullie avonturen te lezen! Heel veel plezier en hopelijk is Cas snel weer ok! Liefs xxx