Dag 6 (15 juli 2015): Lange maar prachtige rit naar Tofino

15 juli 2015 - Tofino, Canada

Vandaag een behoorlijk ritje voor de boeg ; het zijn niet zo veel kilometers maar met de camper kun je niet te hard rijden en we rijden door de bergen. Wat is het hier toch ongelooflijk mooi. De kids wisselen elkaar af met voorin zitten ; verrekijker op de neus en met papa de weg bepalen.  En de rit is de moeite meer dan waard als we de campground op rijden : Crystal Cove Beach Resort is werkelijk zo mooi ! We hebben een plekje vlakbij de zee; waar het bos letterlijk over gaat in de zee, en tegenover een super leuke speeltuin waar Cas en Saar meteen op af duiken. En als kers op de taart een heerlijk koffietentje voor mama J. Ook wordt er meteen hout gehaald en gekliefd om een eerste kampvuur te maken en eindelijk marsmellows te gaan roosteren. Cas vindt het prachtig, al eet ie de marsmellows liever gewoon zo op. ‘s Avonds uitgeput slapen in onze camper en niet vergeten al onze zooi buiten op te ruimen, want liever geen beer aan de camperdeur….