Dag 24 (2 Augustus 2015): SFO, Pier 39 en de Cable Car

2 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We worden wat later wakker en de koffers zijn zoals beloofd gelukkig afgeleverd in het hotel. Dus ook de mogelijkheid om te kijken of onze enorme koffers wel in de Dodge passen. Na het ontbijt willen we richting de stad rijden en zien we dat er nu al olie ververst moet worden van de Dodge. Hier hebben we niet zo veel zin in, dus we rijden gauw nog even langs Hertz. Juul laat daar even zijn zakelijke kant zien en tot Cas zijn verdriet ruilen we het racemonster in voor een prachtige Crysler. Dan eindelijk tijd om San Francisco te verkennen! De voorspelling was niet zo goed, maar wanneer we bij de zeeleeuwen bij Pier 39 aankomen, schijnt de zon en is het prachtig blauw. Wauw, wat is dit toch een prachtige stad! Uitzicht op de Golden Gate Bridge, Alcatraz en de zeeleeuwen blaffen volop. We eten een visje in de zon en stappen dan in de fietstaxi richting de Cable Car. Daar staan we wel even in de rij, maar maken een toffe rit dwars door de heuvelachtige stad. Even wat winkelen en dan weer terug met de Cable Car. We stappen uit bij het kronkelstraatje Lombardstreet. Het is dan eind van de middag en we zijn gaar. Dus eten en naar het hotel. Wat een heerlijke dag in een heerlijke stad!

1. Kees:
    8 augustus 2015
    kan er niet genoeg van krijgen, jullie te zien genieten van elkaar en van alle moois dat jullie meemaken. San Francisco de place to be als je in de sixties bent opgegroeid. Wat zou ik graag daar een keer komen en dan met een flower in my hair!!!
    XXX pa