Dag 23 (1 Augustus 2015): Dag Canada!

1 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Deze ochtend is het opstaan en de camper schoonmaken, klaar maken om in te leveren. Wanneer de kinderen wakker worden blijken ze volledig lek gestoken te zijn door de muggen en Cas krabt zich volledig open. Wanneer we de camper inleveren en alle spullen die over waren aan andere mensen gegeven hebben, staat er welgeteld 3350 km op de teller! Wat zullen we ‘m missen! We nemen de taxi naar het vliegveld waar we om 12u zijn, maar pas om 18u vliegen. Met veel moeite lukt het ons om in te checken en de koffers al af te geven en gaan we door de US Customs, wat eigenlijk maar 2 uur voor je vlucht mag. Wanneer we er door heen zijn hebben we weer de luxe dat we in de business class lounge mogen, en genieten daar van de rust, het lekkers en internet. Wij kunnen onze blog bij werken en de parkeerboete online betalen en de kinderen spelen de Ipad en Iphone leeg. Dan is het tijd Canada te verlaten en vliegen we naar Seattle. Saar slaapt de reis en Cas geniet vooral van alles wat hij uit het raam kan zien. Na een korte tussenstop vliegen we door naar San Francisco! Alles verliep soepeltjes, tot we bij de babageband stonden en onze koffers er niet waren…..maar blijkbaar was dat bij veel mensen het geval en kregen we te horen dat onze koffers ‘s nachts om 4u bij het hotel bezorgd zouden worden. Ook de rental car ophalen verloopt niet al te vlot. De keuze is niet helemaal naar onze zin, al is vooral Cas blij met de blauwe Dodge Charger omdat het een soort racebak was. Inmiddels middernacht en doodop; dus gauw naar ons hotel met onze scheurbak en slapen! Onze eerste nacht in de USA!