Dag 26 (4 Augustus 2015): Shop till you drop

4 augustus 2015 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we 1 dagje ingepland om te shoppen bij een super grote Outlet (Gilroy Premium Outlet) in de buurt. Niks aan voor de kids, maar we kunnen moeilijk weg gaan uit de US zonder te shoppen. De GAP hebben we leeggekocht, schoenen en uiteraard ook even langs de Disney Store gemoeten Dus erg blij met de ruimte in de kofferbak, want die zit nu behoorlijk vol. Daarna rijden we door naar ons hotel in Monterey. Inchecken, relaxen en naar bed!

1. Wendy:
    7 augustus 2015
    Het ziet er nog steeds geweldig uit!! Enjoy!!!
  2. Kees:
    8 augustus 2015
    Hoi Kids, bedankt dat jullie ons zo mee laten genieten van jullie geweldige reis, het werkt erg inspirerend!! Hoi Saar, wij zagen jouw mooie slang op de foto's en Cas, wij zagen op de foto's dat jij met de zeehonden wilde gaan zwemmen.
    Blijf lekker genieten, al missen wij jullie wel.
    XXX Ma en Pa
  3. Johan:
    8 augustus 2015
    Juul en Marieke, wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Veel plezier en de groetjes aan Cas van Jim