Dag 35 (13 Augustus 2015): Coronado Beach, het gouden zand!

13 augustus 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Iedereen heeft goed en lang geslapen en dus beginnen we relaxed aan een nieuw dagje strand. We rijden een half uurtje richting het strand in Coronado wat bekend staat als het mooiste strand van Californie. Het zand zou er goud zijn. We bellen naar familie Boon om Lieve te feliciteren met haar verjaardag! We rijden over een waanzinnig hoge (enge!) brug; de Coronado Bay Bridge en komen dan aan bij het strand, wat inderdaad nog mooier is dan het strand in Malibu en werkelijk glinstert! Het zand is echt goud! En met de strakblauwe lucht en de zon er vol op, is het een feest om er te zijn. Er is een grote rotspartij, dus daar zit Cas binnen 1 seconde boven op. Krabben, anemonen en zeesterren zoeken en gewoon klimmen en klauteren. Hij kan dat zo ontzettend goed! De golven zijn precies goed en zowel Saar als Cas kunnen inmiddels goed weg met het bodyboard. Saar jaagt de vogels en meeuwen weg en er wordt fanatiek gezocht naar Sand Dollars; schelpen met een bloem er op. Vlakbij is een Marine basis en we vergapen ons aan de army vliegtuigen, helicopters en straaljagers die opstijgen en landen. We hebben er zeker 200 gezien, super tof! Opa Kees zou hier erg van genoten hebben! ;) Weer een heerlijk dagje achter de rug en we eten weer lekker “thuis” om daarna het gouden zand van ons lijf te spoelen onder de douche. Morgen heel wat anders; Legoland staat op de planning!

1. Kees:
    14 augustus 2015
    Hoi kids, lekker zo'n dagje op een golden beach. Mooi om te kunnen zien hoe goed Cas en Saar al kunnen boarden, moeten ze mij ook maar eens leren!!!
    XX Pa