Dag 3 (12 juli 2015) Vancouver aquarium, skytrain & Chinatown

12 juli 2015 - Vancouver, Canada

Weer een heerlijke dag Vancouver achter de rug; wij zijn fan van de stad! Na het ontbijt de skytrain naar de stad gepakt; Cas en Saar vonden dat helemaal leuk natuurlijk. Terug naar Stanley Park waar ook een super leuk aquarium is. Veel dieren, maar ook veel zeemonsters, educatieve dingen en waanzinnig mooi en ruim allemaal. We hebben er bijna de hele dag doorgebracht. Saar vond de kwallen en de dolfijnen het mooist, Cas kreeg geen genoeg van de opgezette zeemonsters en de witte Beluga's. Ook super leuk gespeeld als dierendokter, inclusief dolfijnenpak, en hoe leuk is het om zeeegels en zeesterren aan te raken. Aan het einde van de dag nog even via Chinatown op het gemak terug richting hotel met de skytrain en na een hapje eten, lekker naar bedje. We zijn de jetlag bijna te boven! Nu de tassen allemaal weer inpakken, want zometeen gaan we de camper ophalen! Heel benieuwd hoe dat gaat zijn! Maar daar houden we jullie vast weer van op de hoogte :)