Dag 12 (21 juli 2015): Op naar Clearwater, Koa Camground, zwembad en midgetgolf!

21 juli 2015 - Clearwater, Canada

Deze ochtend verlaten we de warme woestijn nadat de kids door alle treinen heen geslapen hebben. Het was warm, maar gelukkig niet zo’n oven als de nacht er voor. We rijden weer richting de hoge bergen en de natuur is prachtig om ons heen. We stoppen af en toe, maar willen ook doorrijden zodat we een beetje op tijd bij de campground zijn en daar lekker kunnen relaxen. Wanneer we op de KOA Clearwater campground aankomen, is iedereen meteen enthousiast. Midgetgolf, zwembad, speeltuin, vijver vol goudvissen en wederom een prachtig plekje in het bos. Hoge hekken voor de beren, maar tot nu toe hebben we nog geen beer gespot. We installeren ons en al gauw ligt iedereen in het zwembad en kunnen we kleding wassen. Uiteraard ook een potje midgetgolf en ik had al gauw spijt wedstrijdje te willen doen met Juul….  Maar over de uitslag zal ik verder niks zeggen. Kortom, een heerlijke middag met eekhoorntjes bij ons in de bomen als we ‘s avonds zitten te eten.