Dag 4 (13 juli 2015) de Camper!

13 juli 2015 - Vancouver, Canada

Nog wel vroeg wakker, maar de jetlag begint een beetje te verdwijnen! Gelukkig maar. Vandaag laten we de hotels voorlopig voor wat het is; we gaan onze camper ophalen. Zo benieuwd! En dan is het zover en zien we de enorm grote en mooie camper die de komende 3 weken ons thuis zal zijn. Zo leuk! De kids vinden ‘m prachtig! De bedden zijn al gauw verdeeld; Cas slaapt boven het stuur en Saar op de plek waar overdag de tafel staat. Wij laden al onze spullen in en nadat we alle instructies hebben gekregen, gaan we voor het eerst rijden. En alsof Juul nooit anders gedaan heeft, rijdt hij ons veilig naar onze eerste bestemming: Wallmart J Daar doen we de eerste boodschappen wat best een opgave is. De supermarkt is gigantisch en het is een uitzoekerij en duurt dus ook langer dan we wilden. Maar dan rijden we toch echt naar onze eerste campround in Vancouver; Peace Arch Campground. We hebben een prachtig rustig plekje tussen de bomen. We installeren ons en Juul weet het water en de electriciteit goed aan te leggen. De kids onderzoeken de campground en ontdekken een speeltuin en een zwembad, dus dat is even lekker ontspannen.  En dan beginnen we aan onze eerste nacht en ondanks dat wij vroeg wakker zijn, slapen Cas en Saar een gat in de dag! Ontbijten aan de picknick tafel in het zonnetje –terwijl Saar nog slaapt- en dan laden we alles weer in. Op weg naar Vancouver Island en de walvissen!

1. Jacky:
    19 juli 2015
    Hallo lieverd, wat klinkt het allemaal leuk zeg! Jullie genieten wel zo te horen en wij zouden er graag bij willen zijn! Ga heerlijk genieten, en fijn dat we alles zo kunnen volgen. Dikke zoenen! Veel liefs xxx
  2. Wendy:
    19 juli 2015
    Leuk om weer een verhaal te lezen! Geniet ervan x