Dag 19 (28 juli 2015): Banff en zon!

28 juli 2015 - Banff, Canada

Vanmorgen worden we wakker met Saar in ons bed. Die was ‘s nachts naar ons toe getrippeld, want het was best koud vannacht. Je kunt merken dat je hoog in de bergen zit. Maar de regen is gestopt, de zon schijnt en de voorspellingen zijn goed, fijn ! We doen op ons gemak en ontbijten in het zonnetje. Aan het einde van de ochtend rijden we naar de Johnston Canyon; een leuk wandelpad wat goed te doen is voor kinderen die eindigt bij een waterval en een grot. Het is druk, veel gezinnen, maar het is er prachtig! Maar het aller leukste zijn de chipmunks, grondeekhoorntjes, die niet meer schuw zijn. Cas en Saar kijken hun ogen uit, maar vooral Cas. Ze komen allemaal naar hem toe en raken zijn handje aan. Hij kan er geen genoeg van krijgen en straalt van oor tot oor. We vermoeden dat er voor Sinterklaas of zijn verjaardag een huisdier gevraagd gaat worden… We hebben een heerlijke middag en rijden aan het einde van de middag even langs de supermarkt en willen nog naar de hotsprings toe. Maar die zijn helaas vanaf 17u gesloten, dus dat doen we morgen dan maar. In de hoop nog een beer te spotten rijden we naar Sunshine, een klein skigebied waar je langs de weg beren kunt treffen, maar dat geluk hebben we vandaag niet. Op de campground eten we lekker buiten en maakt Cas 2 Zwitserse vriendjes met wie hij lekker frisbeed. Praten met handen en voeten, maar ze hebben in ieder geval lol. Saar is moe, die leggen we op tijd in bed met een warme pyjama en morgen weer zin in een zoning dagje Banff.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade