Dag 22 (31 Juli 2015): Laaste dag in de camper…

31 juli 2015 - Calgary, Canada

Laatste dagje hier….pfff raar idee hoor. Het voelt alsof de vakantie over is, maar wat boffen we dat we gewoon nog 3 weken te gaan hebben. We slapen uit, fixen de dingetjes die we moeten fixen. Zo hangen we de camper boven een afgrond, zodat juul een bodem terug kan duwen van de laadbak. Gelukt! Daarna rijden we naar Lake Louise; iedereen heeft het er over en het is inderdaad prachtig, maar veel te druk en toeristisch. Hier kunnen we niet relaxen en met onze tenen in het koude water hangen. Dus we stappen weer in en rijden weer naar Minnewanka Lake. Daar kunnen we lekker zonnen en een plons wagen. Het blijft wagen, want wat is het water toch ongelooflijk koud! We kleuren een beetje bij en genieten van de mooie natuur om ons heen. Uitslapen, camper repareren, boven afgrond bodem fixen. Dan is toch echt de tijd aangebroken om naar Calgary te rijden en de Rockies te verlaten, met de gedachte hier echt terug naar toe te willen komen. We komen eind van de dag aan bij de laatste campground, waar we volledig lek gestoken worden door de muggen, wasjes kunnen draaien, de camper schoonmaken en ons op maken voor ons laatste dagje. Morgen naar de USA! Canada….we’ll be back!