Dag 32 (10 Augustus 2015): Hollywood, Bel Air, Beverly Hills en Santa Monica Pier

10 augustus 2015 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Iedere ochtend staan we op met een grijze lucht, maar gelukkig breekt de zon iedere keer gauw door en verschijnt de strakblauwe lucht. Wel zo leuk als je door Hollywood gaat rijden! We rijden over Rodeo Drive en zien de sterren op de walk of fame. Daarna rijden we door naar de heuvel waar het Hollywood Sign op staat. Eigenlijk mogen we niet omhoog rijden om er dichtbij te komen, maar Juul had dat bord eventjes niet gelezen….dus toch dicht bij gekomen en onszelf maar even vastgelegd met deze beroemde letters. Daarna rijden we nog door Beverly Hills en over Rodeo Drive; ongelooflijk hoe groot de huizen en hoe chique de winkels zijn. We hadden nog gehoopt op een Jim Carrey of een Paris Hilton, maar helaas, die lagen denk ik nog te slapen. Genoeg gezien hier, dus we rijden gauw door naar Santa Monica om daar lekker naar het strand te gaan. Cas krijgt een bodyboard en heeft de grootste lol om op de golven mee te surfen op zijn buik. Uiteraard wil Sarie dit ook en het schijnt haar niet te boeien dat ze tot 3 x keer toe van het bodyboard de golven in vliegt. Komt iedere keer met een grote grijns weer boven. Maar zij vindt het toch het leukst om met papa zandkastelen te bouwen en zandsoepjes te maken. Vandaag stond er tomatensoep met zeewier op het menu. Er staat een flink windje vandaag, reden genoeg om de spullen in te pakken en naar de pier te lopen. Op de Santa Monica Pier staan ook attracties, dus Cas wilde met mama in de achtbaan en Saar met papa in het reuzenrad. En tot onze grootste lol mochten Cas en ik 2 ritjes achter elkaar. Daarna nog samen in de golvende bootjes en toen was het wel weer genoeg voor vandaag ! Hotdogs en sushi op het menu vandaag! De tassen moeten weer ingepakt worden, want morgen beginnen we aan het laatste gedeelte van onze vakantie; San Diego here we come!