Dag 33 (11 Augustus 2015): San Diego & ons prachtige huis in La Jolla

11 augustus 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag is het tijd om LA weer achter ons te laten en lekker te gaan relaxen in de omgeving van San Diego. We hebben een huis gehuurd via Homeaway in La Jolla, een klein voorstadje van San Diego; het schijnt dat hier de mooiste stranden van Californie zijn. Het huis staat in een leuk wijkje wat alleen toegankelijk is voor bewoners en huurders. Het huis is te mooi voor woorden en we weten meteen zeker dat we hier 10 hele fijne dagen nog gaan hebben! We rijden om boodschapjes en daarna is het tijd voor het zwembad. Het is een gezamelijk zwembad voor de bewoners van deze wijk, groot en verwarmd en Cas en Saar plonzen er maar wat graag in! Ik draai wasjes en ruim het huis in en daarna spelen de kids nog even in de speeltuin. Terwijl ik het eten kook, kijkt Cas Star Wars op Netflix (heel relaxed dat we hier gewoon in kunnen loggen! Dat betekent Breaking Bad vanavond Juul!) en Saar geniet van Frozen op de Ipad. Kortom, lekker even niks! Er schijnt waanzinnig veel te doen te zijn in deze mooie omgeving, dus we moeten keuzes maken wat we allemaal nog willen doen hier, maar dat komt vast wel goed (-:

1. Wendy:
    12 augustus 2015
    Heerlijk, even lekker uitrusten!
  2. Kees:
    12 augustus 2015
    rust en relaxen na jullie lange en mooie tour is prima en zeker heel fijn, geniet er met volle teugen van want aan alles komt een eind. Terwijl jullie genieten tellen wij de dagen af nog maar een weekje!!!
    XX Pa